четвер, 24 вересня 2020 р.

Харчування і здоров‘я

 24 вересня 2020 року у 9-Б класі була  проведена виховна година на тему «Харчування і здоров‘я». Мета даного заходу - привернути увагу учнів до проблем здоров'я, викликаних вживанням деяких продуктів харчування, показати залежність здоров’я від способу життя людини, сприяти формуванню ціннісних установок на здорове харчування та ведення здорового способу життя. Діти познайомилися з резервами здоров'я людини, значенням раціонального харчування в системі здорового способу життя, навчилися розробляти індивідуальну програму харчової поведінки. Переглянутий відеофільм звернув увагу учнів на неприпустимість споживання неякісних або зіпсованих продуктів. Тож головна заповідь здоров‘я в наш час звучить так: «Харчуватись розумно. Виявляти свої помилки в харчуванні і усувати їх!»

Класний керівник 9-Б класу Свєтлова Н.О.

Немає коментарів:

Дописати коментар