25 березня у Ліцеї імені братів Шеметів ЛМР відбулося засідання професійно-педагогічної спільноти вчителів гуманітарних дисциплін.
Темою обговорення став важливий аспект викладання – як зробити вивчення біографії письменника цікавим для учнів. Колежанки ділилися власним досвідом, оригінальними методиками та сучасними прийомами роботи, які допомагають не лише запам’ятати факти з життя митця, а й зрозуміти його творчість та світогляд.
На зустрічі прозвучало багато цікавих ідей. Наприклад, використання кроссенсів – асоціативних схем, що допомагають учням самостійно вибудовувати логічні зв’язки між подіями з життя письменника.
Особливо цікавою виявилася методика вивчення біографії Григорія Сковороди через призму грошей. Учителі запропонували дослідити, чому саме його зображено на банкноті, які символи приховані в дизайні, що допомагає учням краще зрозуміти значущість постаті філософа.
Ще одним способом нестандартних завдань є створення презентацій учнями. Діти творчо підходять до завдань: деякі використовують анімацію, інтерактивні елементи. А ті, хто має художні здібності, – графічно зображувати найважливіші моменти біографії.
Такий формат уроків допомагає перетворити сухі факти біографії на захопливу історію, яка залишається в пам’яті надовго.
Обмін досвідом пройшов дуже плідно. Філологині не лише зародилися новими знаннями, а й отримали натхнення для подальшої роботи.
Юлія ПЕРЕКУПКО
Немає коментарів:
Дописати коментар