Удосконалення освітнього процесу залежить від формування спільного розуміння якості педагогічної діяльності, запровадження закладами щорічного самооцінювання. Неможливо дійти до мети, якщо невідомо, як вона виглядає і де вона. Шлях до мети не може бути прямий та ефективний, якщо неможливо відстежувати та оцінювати, чи рухається заклад у правильному напрямку. Тож без самооцінювання педагогічної діяльності у закладі не обійтися.
Мета самооцінювання – встановлення відповідності між діяльністю закладу освіти та його результатами, а також визначення проблемних питань і шляхів удосконалення якості педагогічної діяльності.
1 листопада відбулося засідання робочої групи з вивчення та самооцінювання якості педагогічної діяльності за напрямом “Педагогічна діяльність “.
У ході цієї зустрічі було:
1. Складено план роботи робочої групи з проведення самооцінювання.
2. Проведено аналіз відповідного компоненту системи забезпечення якості.
3. Обговорено критерії, індикатори оцінювання педагогічної діяльності за напрямом.
4. Визначено методи збору інформації такі як: вивчення документації, спостереження за навчальними заняттями, опитування та анкетування всіх учасників освітнього процесу.
Самооцінювання – це не лише ефективний інструмент для перевірки правильності заданого курсу розвитку закладу освіти, а ще й чудовий спосіб залучення до управління закладом всіх учасників освітнього процесу!
Заступник директора з НР Анна МАКСАКОВА
Немає коментарів:
Дописати коментар