З метою систематизувати знання про навчальну мотивацію учнів, заохотити до самоаналізу в процесі вирішення завдань, виділити причини, які впливають на формування навчальної мотивації для учителів початкової школи практичним психологом Яциною Н. М. було проведено тренінг «Мотивація до навчання: від чого вона залежить». Під час виконання вправи «Кому більше дістається?» учасники мали змогу проаналізувати ситуацію з різних позицій: учителя, учня; розглянути причини, що впливають на навчальну мотивацію, виділили ті, від яких вона залежить та які заважають її формуванню. У роботі в групах педагоги поділилися власним досвідом та презентували групові проєкти.
У кінці тренінгу кожен із присутніх отримав від практичного психолога рекомендації для подальшої роботи з батьками щодо спільного формування позитивної навчальної мотивації.
Соціальний педагог Кабушка О. М.
Немає коментарів:
Дописати коментар