Проблема навчальної мотивації на сьогодні є дуже актуальною серед педагогів та батьків учнів загальноосвітніх шкіл.
Успіх навчальної діяльності залежить не лише від здібностей та вмінь учня, а й від мотивації, тобто від прагнення самостверджуватися, досягати високих результатів. Адже чим вищий рівень мотивації, чим більше чинників спонукають дитину до діяльності, тим більших результатів вона може досягти. Для колективу вчителів 5-11 класів соціальним педагогом Кабушкою О. М. та практичним психологом Яциною Н. М. під час карантину було проведено заняття з елементами тренінгу «Мотивація - ключ до успіху», у ході якого порушувалися такі питання: «Як сформувати у школяра бажання вчитися? Як зробити так, щоб не зникав внутрішній стимул пізнавати нове, незалежно від того, скільки зусиль треба буде для цього докласти? Як сформувати мотивацію до навчання у школяра, який вважає, що вчитися у школі нудно?».
Працюючи в групах, учителі знаходили відповіді на поставленні питання й пропонували свої методи формування позитивної навчальної мотивації.
Немає коментарів:
Дописати коментар