З метою обміну досвідом 5 лютого в 1- А та 1-В класах учителі Дацюк А.М. і Паріста А.М. здійснили взаємовідвідування уроку математики за темою "Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами».
Така співпраця допомогла педагогам проаналізувати ефективність застосування ротаційної моделі «Щоденні 3» під час формування предметної компетентності, яка передбачає застосування трьох компонентів:
1. Математика самостійно.
2. Математика разом.
3.Математика письмово.
Учителі початкових класів залучали першокласників до різноманітних математичних ігор, які сприяли формуванню навички як самостійної, так і групової роботи учнів. Працюючи над завданнями, діти вчилися висловлювати власні думки, застосовуючи нові математичні терміни; досліджували поняття «величина» за допомогою паличок Кюізенера; навчилися креслити відрізки, використовуючи лінійку та олівець; запам’ятали, як називати відрізки латинськими буквами, як додавати іменовані числа. Яскраве унаочнення сприяло високій активізації навчальної діяльності молодших школярів.
Одним з важливих виховних завдань уроку математики в кожному класі було формування вчителями в дітей умінь і навичок співпрацювати в колективі. Кожен першокласник вчився підпорядковувати свою навчальну роботу правилам шкільного життя, діяти відповідно до вимог свого наставника, оволодівав уміннями слухати і відповідати на поставлені запитання.
Працюючи самостійно та в групах за ротаційною моделлю «Щоденні 3», маленькі школярики вчилися робити вибір, розвивали в собі витривалість та відповідальність. А співпраця вчителів, які реалізують Концепцію Нової української школи, сприяла вдосконаленню їх фахової майстерності.
Заступник директора з НВР А.В. Грибань
Немає коментарів:
Дописати коментар