Уявіть собі шкільне подвір'я. Сонячний день, діти граються, хтось сміється, інші зайняті своїми справами. Але посеред цієї мирної картини завжди є щось приховане в тіні — булінг. Це не просто невинні підколи чи жарти, це ціла система психологічного насильства, яка може залишити відбитки на все життя.
Булінг не народжується раптово. Це, як правило, результат глибоких соціальних проблем, які накопичуються, починаючи з дитинства. І поки один стає агресором, інший перетворюється на жертву. Найстрашніше, що ці ролі часто здаються невидимими для тих, хто спостерігає за процесом збоку.
Цього тижня учні 11-х класів обговорювали проблему булінгу, його різновиди, наслідки та способи боротьби.
Під час заходу "Булінг: розуміння, протидія, підтримка" учні 11-Б класу через ігри та рольові ситуації навчалися розпізнавати булінг у своїх повсякденних стосунках.
Було важливо, щоб діти не лише зрозуміли, як виглядає цькування, але й відчули, як це бути в ролі жертви, агресора та спостерігача. Одинадцятикласники дізналися про те, як правильно реагувати на булінг: куди звертатися за допомогою, як підтримувати друзів, які стають жертвами цькування, і як бути активними учасниками змін у шкільному середовищі.
Булінг – це не просто проблема окремих людей, це випробування для всього суспільства. Боротися з ним означає обирати людяність, взаємну повагу та підтримку. Адже кожен з нас має силу змінити світ на краще, починаючи з простих вчинків – слова підтримки, доброго жесту або простої уваги.
Там, де є доброта і розуміння, немає місця для булінгу.
Пам'ятайте, що спільними зусиллями ми можемо створити безпечне середовище для всіх.
Ірина СЕМЕНОВА, класний керівник 11-Б
Немає коментарів:
Дописати коментар