Успіх в сучасному світі багато в чому визначається здатністю людини проєктувати своє життя: визначати далеку і найближчу перспективу, знаходити і залучати необхідні ресурси, намічати план дій і оцінювати досягнення поставлених цілей.
Виконання проєкту на уроці інформатики дозволяє навчитися не тільки комп’ютерних технологій, але і прийомам самостійної роботи від вибору запропонованих тем до постановки цілей, народження гіпотез, розробки алгоритмів свого проєкту і створення готових електронних продуктів.
Що ж таке сучасна вишивка – національний символ чи модний бренд? Саме на ці питання спробували дати відповіді учні четвертих класів на уроці- захисту проєктів з інформатики.
Україно моя вишиванко
Ти мій біль, моя мука і доля;
Я без тебе як день без світанку,
Я без тебе, як жайвір без поля!
У сучасному світі вишиванка стрімко увірвалася у буденне життя кожної людини. Національні орнаменти прикрашають речі відомих брендів, красуються як на вітринах магазинів, так і у переповнених маршрутках. На рюкзаку бідного студента і на вишуканих сукнях світових моделей чи політичних діячів.
Презентуючи власні проєкти четвертокласники навчалися узагальнювати інформацію, вдосконалювали вміння аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї діяльності.
Особливо хотілося б відмітити проєкти Химича Дениса, Зінченко Вікторії, Віхрова Романа, Демченко Анжели (4-Б), Лалича Владислава, Лазаренко Поліни, Галіной Ярослави, Ковша Микити(4-В),Литвиненко Артура(4-А)
Захист проєктів допомагає стимулювати учнів до нових унікальних розробок, розвивати творчий підхід, сприяти самовихованню активності, толерантності; виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, національну свідомість, творчі здібності.
Ірина СЕМЕНОВА, вчитель інформатики
Немає коментарів:
Дописати коментар