Забезпечення якісних освітніх послуг є одним із найбільш важливих завдань Нової української школи. Відтепер кожен вчитель початкових класів повинен допомогти учням засвоїти необхідний матеріал за допомогою діяльнісного підходу.
20 листопада, у Всесвітній день дитини, на уроці літературного читання в 2-А класі своїми освітніми практиками його застосування поділилася з колегами по паралелі спеціаліст вищої категорії Дацюк А.М.
Педагог продемонструвала сучасні форми й методи роботи для формування вмінь учнів читати з розумінням, висловлювати власну думку як усно,так і письмово, критично й системно мислити, обґрунтовувати свою відповідь, керувати своїми емоціями, розв’язувати проблемні завдання, працювати з тестами, самостійно оцінювати свої досягнення, співпрацювати з товаришами по класу. Ефективною була на уроці стратегія «Щоденні п’ять».
А різноманітні навчальні ігри та яскрава відеопрезентація сприяли активізації діяльності другокласників на кожному його етапі.
Працюючи над темою «Казка», діти повторили, які є народними, а які — літературними. За допомогою прислів’їв пригадали раніше прочитані українські народні казки. Прослухавши аудіозапис початку казки «Кривенька качечка», учні продовжили її розповідати. Після словникової роботи діти ретельно опрацювали зміст твору, читаючи різними способами: «Небо і земля», «Ланцюжок», «Вибіркове читання», «Закінчи речення».
Присутні почули на уроці, як читає кожна дитина. Алла Миколаївна всіляко сприяла розвитку творчих здібностей учнів і реалізовувала в освітній діяльності принцип дитиноцентризму.
Заступник директора з НВР А.В. Грибань
Немає коментарів:
Дописати коментар