Під цим девізом стартував перший день «Кольорового тижня» у третьокласників. Під час занять відбулося «проникнення в самого себе» за допомого тренінгової та ігрової технологій. Діти краще дізналися про себе та оточуючих, відбулося самоусвідомлення та управління собою. Учні розставили пріоритети людини в житті, узгодили їх з власною самооцінкою.
В 3-А класі – учні опрацювали тести на виявлення рівня розвитку уяви та фантазії, з’ясували власну мотивацію навчання «Навчаюсь тому, що…» та на визначення ролі дитини в родинному колі.
У 3-Б класі проведений тренінг на тему «Вчися контролювати свої емоції».
Учні 3-Г класу розпочали тематичний день з технології кольоротерапії, розвиваючи їх пізнавальні здібності, мовлення, мислення, креативність. Третьокласники розповіли по значення зеленого кольору в житті людства, потребу в збереженні та збільшенні зелених насаджень, створили асоціативний кущ та долоньками зобразили дерево, як символ життя на землі.
На уроці природознавства учні 3-В та 3-Г класу ходили на екскурсію до парку. Дослідили і проаналізували характерні ознаки весняних змін у природі, зарядилися позитивною енергією на увесь тиждень. Свої спостереження висвітлили в малюнках.
Класоводи 3-х класів
Немає коментарів:
Дописати коментар