У сучасних умовах освіта не може залишатися осторонь від стрімких процесів науково-технічного прогресу, посилення інтеграційних функцій у розвитку науки, техніки, виробництва, політики.
Наше суспільство перебуває в постійному розвитку і через систему утворень висуває і реалізує все нові вимоги до людини, а, отже, і до якості освіти:
Саме таким був бінарний урок з математики та інформатики в 3-Б класі, проведений 17 листопада вчителем початкових класів Сидоренко Т.В. та вчителем інформатики Семеновою І.В., у рамках чергової атестації педагогічних працівників. Учителі продемонстрували високий професіоналізм у встановленні міжпредметних зв'язків. Окремі короткочасні моменти включення в урок математики запитань і завдань з інформатики сприяли глибшому сприйманню та осмисленню школярами значення інформації в житті людини. Під керівництвом двох педагогів третьокласники закріпили знання про додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд, розв'язували, як за допомогою комп'ютера, так і працюючи в робочих зошитах, вправи та задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
Бінарний урок, проведений учителями Сидоренко Т.В. та Семеновою І.В. на засадах міжпредметної інтеграції, сприяв удосконаленню математичної грамотності учнів 3-Б класу та формуванню інформаційно-цифрової компетентності, яка передбачає впевнене й критичне застосування ІКТ для створення, пошуку, обробки та обміну інформацією на уроках у початкових класах.
Наше суспільство перебуває в постійному розвитку і через систему утворень висуває і реалізує все нові вимоги до людини, а, отже, і до якості освіти:
- до навчання, тобто до постійної самоосвіти, освоєння нових видів діяльності;
- до інтелектуально-фізичного розвитку: доступ до технологій можливий тільки інтелектуально розвиненим людям;
- до здатності мислити і діяти творчо.
Саме таким був бінарний урок з математики та інформатики в 3-Б класі, проведений 17 листопада вчителем початкових класів Сидоренко Т.В. та вчителем інформатики Семеновою І.В., у рамках чергової атестації педагогічних працівників. Учителі продемонстрували високий професіоналізм у встановленні міжпредметних зв'язків. Окремі короткочасні моменти включення в урок математики запитань і завдань з інформатики сприяли глибшому сприйманню та осмисленню школярами значення інформації в житті людини. Під керівництвом двох педагогів третьокласники закріпили знання про додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд, розв'язували, як за допомогою комп'ютера, так і працюючи в робочих зошитах, вправи та задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
Бінарний урок, проведений учителями Сидоренко Т.В. та Семеновою І.В. на засадах міжпредметної інтеграції, сприяв удосконаленню математичної грамотності учнів 3-Б класу та формуванню інформаційно-цифрової компетентності, яка передбачає впевнене й критичне застосування ІКТ для створення, пошуку, обробки та обміну інформацією на уроках у початкових класах.
Немає коментарів:
Дописати коментар