Якщо людина не знає, до якої пристані вона прямує,
для неї жоден вітер не буде попутним.
Сенека
Для молодшого школяра знання починаються від здивування і задоволення, від одержання відповідей на запитання, які виникають у нього в процесі отримання інформації під час пізнання навколишнього світу. Завдання вчителя – зробити цей процес цікавим і навчити дитину здобувати знання. Інформатика і є тим предметом, який допоможе маленькому учневі.
У рамках тижня інформатики для учнів четвертих класів було проведено інтерактивну гру "Морський бій", метою якої було:
·перевірити знання, уміння і навички учнів з інформатики та загальний рівень ерудиції;
· розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, упевненість у власних силах;
· виховувати взаємоповагу, культуру поведінки, вміння працювати у команді, почуття відповідальності та поваги до чесних змагань;
· формувати стійкий інтерес до предмета інформатики.
Об'єднавшись у команди, діти називали координати свого «пострілу». У випадку правильної відповіді команда одержувала відповідну кількість балів. За будь-якої відповіді хід переходив до команди-суперниці.
Немає коментарів:
Дописати коментар