Гармонійність процесу адаптації першокласників до нових умов навчання досить часто визначає подальшу долю й кожного окремого учня, і новоствореного колективу загалом, адже саме в цей період малюки засвоюють поведінкові орієнтири та навички співпраці з однолітками й дорослими. Щоб зробити входження першокласників у нову шкільну спільноту легким, цікавим та яскравим, в освітньому проекті «На крилах успіху», за яким працює 1-А клас, підготовлено програму у формі квесту «Шкільний старт». Граючи, маленькі школярики знайомляться з розташуванням та призначенням різних приміщень школи, опановують нові для них правила шкільного життя, вчаться взаємодіяти та співпрацювати.
Так, зупинка «Читальня» мала на меті ознайомити дітей зі шкільною бібліотекою, правилами поведінки у ній. Виховати почуття поваги і шанобливого ставлення до книги. Шкільний бібліотекар Агеєнко Н.Г. розповіла першокласникам, що значить бути читачем, як правильно читати книжки, ознайомила з дитячою літературою та запропонувала дітям бути активними читачами.
Гармонійний розвиток дитини – основа проекту. Арт-технології передбачають вираження внутрішнього світу дитини через мистецтво. На уроці хендмейд-мистецтва діти виготовляли гольниці. Ця робота була кропіткою і цікавою. Подивіться на наші роботи – ми старалися!
Учитель 1-А класу Степура Тетяна Анатоліївна
Немає коментарів:
Дописати коментар