У зв'язку з тим, що QR-кодування широко входить в наше повсякденне життя, учні повинні теж оволодіти цією технологією. Завдання навчити застосовувати телефон не тільки як засіб зв'язку або розваги, а й як помічник в навчанні.
QR-код – це винайдений десять років тому в Японії штрих-код у квадраті. Піднесення до степеня дало йому дві головні переваги: велика місткість інформації та швидке зчитування будь-камерою, звідки і розшифровка абревіатури – quick-response код.
16 травня в Лубенській ЗОШ №2 розпочалося з індивідуального «QR-квесту» з інформатики, у якому взяли участь учні старших класів. На території навчального закладу знаходилося 12 QR-кодів. Скануючи мобільним телефоном зображення коду, учасники отримували запитання, відповіді на які приносили бали та бажаний результат.
Під девізом «Мудрим ніхто не вродився, а навчився» пройшов нестандартний урок з інформатики в 9-Б класі.
Цікаві відео-запитання, ребуси, бліц-опитування та інтелектуальні бої не залишили нікого байдужими.
Цікаві відео-запитання, ребуси, бліц-опитування та інтелектуальні бої не залишили нікого байдужими.
Учителі інформатики
Немає коментарів:
Дописати коментар