Найцінніший
результат початкової освіти – здорова дитина, мотивована на
успішне навчання та дослідницьке ставлення до життя.
Діти відчувають величезну потребу в русі, адже це для них є засобом
пристосування до життя, пізнання навколишнього світу.
Дотримуючись цих умов, здоров'язберігаючих
технологій та скориставшись теплими, сонячними днями, учителі 1-х класів
провели для своїх учнів цікаві уроки на свіжому повітрі.
Діти слухали цікаві розповіді вчителів, спостерігали за осінніми змінами в природі, бавились різнобарвним листям, згадували цікаві факти про осінь і захоплено гралися в рухливі ігри.
Будь-яке заняття, вибудуване в схемі нетрадиційних уроків, розширює кругозір учнів, забезпечує реальні яскраві враження, важливі для успішного пізнання світу.
Класовод 1-Г класу Смаль І.Ю.
А четвертокласникам не до прогулянок, у них практичне заняття. У міському парку імені О. Донченка учні 4-Б класу вчилися складати план місцевості. Школярі розібралися в умовних знаках, навчилися розраховувати масштаб і креслити план невеликої земельної ділянки. Дітям сподобалося вимірювати відстані, визначати сторони горизонту, робити обчислення .
Природнича компетентність найефективніше формується на практичних заняттях в активній діяльності учнів у природі.
Класовод 4-Б класу Сидоренко Т.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар